#MetAfstandGastvrij

Juist nu is gastvrijheid belangrijker dan ooit. De corona maatregelen hebben gezorgd voor afstand tussen mensen. Ondernemen, werken, vergaderen is uitdagender dan ooit. Hoe hou je contact met medewerkers, gasten en klanten? Hoe creëer je veilige en gastvrije omgevingen om te werken, vergaderen, winkelen, eten, drinken, etc.? Laten we elkaar inspireren en helpen. Veiligheid en gastvrijheid zijn geen tegenovergestelde thema’s; ze versterken elkaar!

  • Veiligheid en gastvrijheid zijn geen uitersten; ze versterken elkaar.

  • Gastvrijheid is de sleutel tot succes voor mensen en bedrijven in de Corona Crisis.

  • Juist nu is de behoefte aan persoonlijke aandacht groter dan ooit.

  • Samen creëren we een veilige én gastvrij wereld.

  • Door het delen van voorbeelden en ideeën helpen en inspireren we elkaar.

Doe je mee?

Wat je kan doen om te helpen:

Een hele uitdaging in de praktijk

  • Hoe creëer je een gastvrije customer journey met oog voor veiligheid?

  • Hoe creëer je echte persoonlijke aandacht op afstand?

  • Hoe ga je om met “hypergevoelige” medewerkers, gasten en/of klanten?

  • of gasten die juist alle regels aan hun laars lappen?

Meer weten over Gastvrijheid in Bedrijf?

Mogen wij je verder helpen?

Meer inspiratie, tips en tools?
Gastvrijheid in Bedrijf - Community
Gerelateerde berichten
Ken jij de Gastvrijheid in Bedrijf Community al?
  • Elke dag nieuwe inspiratie, ideeën en inzichten op het platform
  • Vergroot je netwerk met >200 gastvrijheidsleiders uit allerlei branches
  • Toegang tot de online Hospitality Academy met >200 e-learning lessen & DIY tools
  • Online live sessies en Hospitality Talks volgen en terugkijken