Esther Sluiters
Al van kinds af aan zorg ik er graag voor dat de mensen in mijn omgeving zich op hun gemak voelen en het naar hun zin hebben, dat gaat automatisch. Toen ik eenmaal op de Hotelschool in Maastricht zat kreeg ik steeds meer door wat gastvrijheid is, hoe belangrijk ik gastvrijheid vind en hoe vanzelfsprekend dit voor mij is.
“Mensen vergeten wat je hebt gezegd, mensen vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.” (= Maya Angelou). Gastvrijheid is dus niet iets wat jij doet, maar wat de ander ervaart.
Ik voel me helemaal op mijn plek bij Gastvrijheid in Bedrijf omdat ik er ook in geloof dat gastvrijheid dé kracht is achter succesvolle bedrijven en mensen. Wat je geeft, krijg je terug. Gastvrije mensen werken met voldoening, intrinsieke motivatie, plezier en passie en hebben een waardevolle betekenis in de maatschappij.
Het is heerlijk om mijn passie voor gastvrijheid te combineren met mijn communicatie skills. Als Community Manager bij Gastvrijheid in Bedrijf bouw ik verder aan de succesvolle Gastvrijheid in Bedrijf Community. Ik houd me bezig met het concept en positionering van de community, geef advies op het gebied van communicatie, zorg voor interessante content, organiseer en modereer sessies en enthousiasmeer (potentiële) leden.
Het doel van de community is om zo veel mogelijk mensen met een gezamenlijke passie voor gastvrijheid, uit alle sectoren, met elkaar te verbinden. Wij faciliteren in de community het onderling uitwisselen van kennis, inspiratie, ervaringen en tools. Kom erbij!