Onze belofte
Wij helpen organisaties die de ambitie hebben om zich te onderscheiden in gastvrijheid maar merken dat medewerkers niet altijd even gastvrij zijn,
hier niet bewust van zijn en niet altijd vanuit intrinsieke motivatie werken en ervaren hebben dat enkel een gastvrijheidstraining weinig effect heeft.
Doordat wij het gastvrijheidsvirus verspreiden creëren wij bewustwording en beweging. Wij helpen leiders om gastvrijheid te borgen in de cultuur en organisatieDNA.
Je hoeft niet het wiel uit te vinden en krijgt je medewerkers mee door onze effectieve, wetenschappelijk onderbouwde methode gericht op gedragsverandering, waardoor gasten zich welkom voelen en fan worden en medewerkers loyale ambassadeurs zijn die met passie, plezier en voldoening werken.
Why
Gastvrije momenten zijn blijvende herinneringen die je gelukkiger maken. Gastvrije mensen en bedrijven laten gasten, klanten en medewerkers een warm welkom ervaren. Door oprechte persoonlijke aandacht voel jij je gezien, gehoord, gewaardeerd en serieus genomen en kan jij écht jezelf zijn.
Gastvrijheid is de kracht achter succesvolle mensen en bedrijven. Want wat je geeft, krijg je terug. Wij helpen jou om jouw gastheerschap (m/v) te versterken en gastvrije bedrijven te creëren. Zo maken wij samen de wereld gastvrijer en gelukkiger.
Missie
We infecteren zoveel mogelijk mensen met het gastvrijheidsvirus. We helpen veranderaars om zelfstandig gastvrijheid te ontwikkelen en te borgen in het DNA. We faciliteren in de verbinding tussen professionals uit alle branches met een gezamenlijke passie voor gastvrijheid door het delen van kennis, inspiratie, tools en ervaringen in de community. Zo maken we de wereld gastvrijer en gelukkiger.
Visie
Onze kernwaarden
Bij een samenwerking leveren wij graag vanuit partnership een bijdrage aan de gastvrijheidsontwikkeling binnen jouw bedrijf. Een samenwerking met ons kenmerkt zich door de volgende kernwaarden.
De Gastvrijheid in Bedrijf Methode
Hoe zorg je dat je gastvrijheid duurzaam verbetert? Dat je niet even een opleving hebt na een gastvrijheidstraining en vervolgens weer overnieuw kunt beginnen? Hoe zorg je dat je stap voor stap meer gastvrij wordt en de best practice wordt in jouw branche? Waar begin je en hoe krijg je alle collega’s mee?
Het antwoord op deze vraag is wat ons de afgelopen 16+ jaar heeft bezig gehouden. Het antwoord is complexer dan veel mensen denken. Vaak wordt een gastvrijheidstraining als heilige graal ingezet en valt de “oplossing” op lange termijn echt tegen. Helaas, gastvrijheidstrainingen hebben maar beperkt effect. Gelukkig hebben wij een methode ontwikkeld met impact op de lange termijn.
Het geheim voor succes is gastvrijheid onderdeel maken van de dagelijkse praktijk. Dan kan je het altijd nog onderhouden met een inspiratiesessie of training, maar is het fundament stevig genoeg. Wij helpen je daar graag bij en met liefde. Want we maken je bedrijf niet alleen succesvoller, we maken de wereld er stiekem ook wat mooier, menselijker en gelukkiger door.