Hospitality Talk Gastvrijheid binnen sportbedrijven door Marjon Beltman

Tijdens deze Hospitality Talk legt Marjon Beltman uit hoe bewustwording en implementatie van gastvrijheidsprincipes niet alleen de klanttevredenheid verhogen, maar ook de algehele bedrijfsprestaties kunnen verbeteren.
Want gastvrijheid is meer dan een vriendelijk gezicht aan de balie. Het is een strategie die leidt tot klantloyaliteit, positieve mond-tot-mondreclame en uiteindelijk hogere omzet. Marjon deelt praktische tips en inzichten die direct toepasbaar zijn in jouw organisatie.

Als deelnemer krijg je waardevolle handvatten om gastvrijheid in jouw sportbedrijf te verbeteren. Je leert hoe je jouw personeel kunt trainen om een gastvrije cultuur te omarmen, welke kleine veranderingen een groot verschil kunnen maken, en hoe je feedback effectief kunt gebruiken.

In de sportbranche hebben we te maken met een diversiteit aan gasten en doelgroepen, wat vraagt om mensenkennis en inlevingsvermogen. Hoe reageer je bij de één, en welke communicatiestijl hanteer je bij de ander? Hoe bewaak je op een gastvrije manier de grenzen als het gaat om huisregels en veiligheid? Tijdens deze sessie zal ik deze vragen behandelen en praktische handvatten bieden om de gastvrijheid in jouw organisatie te verbeteren.

Nieuwsgierig en wil je meer weten? Meld je dan snel aan via deze link.