Evenementen

Hospitality Coach

Kasteel Hoekelum Edeseweg 124, Bennekom, Nederland

Wil jij een expert worden in het ontwikkelen en borgen van interne en externe gastvrijheid binnen jouw afdeling of bedrijf? Ben jij bereid om het beste uit jezelf en anderen te halen en te leren de cultuur in jouw team duurzaam te ontwikkelen en te borgen? Dan is de opleiding tot Hospitality Coach echt iets voor jou. In deze masterclass leer je hoe je zelfstandig gastvrijheid kunt verspreiden en hoe je het veranderproces vorm kan geven. [...]

Gastvrijheidsbelevingen regisseren

Kasteel Hoekelum Edeseweg 124, Bennekom, Nederland

Hoe regisseer je een ultiem gastvrije gastreis? Wat maakt echte impact op de beleving en hoe organiseer je dat binnen jouw bedrijf? Hoe ontwikkel je een gastvrijheidsconcept die gasten/klanten tot ambassadeur maken? Tijdens de masterclass Gastvrijheidsbelevingen regisseren krijg je de inzichten, tools en inspiratie om te (door)bouwen aan het gastvrijheidsconcept binnen jouw bedrijf. Wat je gaat leren: 1. Inzicht in hoe je een gastvrijheidsbeleving creëert en welke dimensies echt impact maakt 2. Bouwstenen om [...]

Hospitality Talk Meesterlijk Gastvrij met Harald Hovenkamp

Zoom

Hospitality Talk Meesterlijk Gastvrij met Harald Hovenkamp In deze Hospitality Talk neemt Harald Hovenkamp ons mee in de totstandkoming van zijn nieuwe boek 'Meesterlijk Gastvrij'. Harald is SVH-meester en MSc & Master in Hospitality & Service management. Hij doceert hotelmanagement om zo zijn kennis door te geven. Hiervoor was hij eigenaar van het bekende Michelin-sterrenrestaurant Kaatje bij de Sluis Restaurant & Résidence in Blokzijl. De SVH-meestertitel is de hoogste graad van vakbekwaamheid die [...]

Exclusief event: Gastvrij leiderschap in de zorg

Gastvrije zorg is belangrijker dan ooit. De zorg is op een kantelpunt en de werkdruk en krapte op de arbeidsmarkt gaat alleen maar toenemen. Tegelijkertijd kan gastvrijheid de stress en werkdruk verlagen, werkgeluk verhogen en herstel en welzijn van patiënten/cliënten verhogen. Hoe gaan we samen verder vorm geven aan gastvrije zorg? Door van elkaar te leren! Veel zorgorganisaties zijn op hun eigen manier bezig met het ontwikkelen van gastvrijheid. Waarom het wiel zelf uitvinden [...]

Hospitality Talk Oprechte persoonlijke aandacht

Zoom

Hospitality Talk Oprechte persoonlijke aandacht met Laura de la Mar Empathie, begrip en oprechte persoonlijke aandacht zijn de belangrijkste dimensies van gastvrijheid en niet altijd vanzelfsprekend wanneer de stress oploopt. Tijdens deze Hospitality Talk leer je welke impact oprechte persoonlijke aandacht op jouw gast (intern of extern) heeft en hoe je toch gastvrij blijft in stressvolle situaties. Over Laura de la Mar  Laura de la Mar is dé expert van Nederland op het [...]

Q&A sessie studenten

Online via Zoom

Op woensdag 9 oktober 2024 om 10:00 uur organiseren we weer onze beroemde Q&A sessie voor studenten. Ben jij of ken jij een student die als studierichting Hospitality heeft gekozen stuur deze uitnodiging dan svp even door. Laura de la Mar beantwoordt graag al jullie vragen. Dus heb je een vraag voor Laura, voel je dan welkom en weet dat geen vraag te gek is. Hoe meld je je aan? Door [...]

Gastvrijheidstrainer in één dag

Kasteel Hoekelum Edeseweg 124, Bennekom, Nederland

Tijdens deze masterclass word je klaargestoomd om zelfstandig een workshop Gastvrijheid te verzorgen. Je krijgt tools en werkvormen aangereikt waarmee je jouw eigen training kunt vormgeven. Daarnaast ga je oefenen met het presenteren van jezelf, jouw visie op gastvrijheid en het begeleiden van (inter)actieve werkvormen. Wij geven handvatten hoe jij collega’s kan inspireren en motiveren. Je leert om te gaan met weerstand en ontdekt welke tools je kunt inzetten voor de transfer van het geleerde naar de [...]

Hospitality Talk Gastvrijheid binnen sportbedrijven

Zoom

Hospitality Talk Gastvrijheid binnen sportbedrijven door Marjon Beltman Tijdens deze Hospitality Talk legt Marjon Beltman uit hoe bewustwording en implementatie van gastvrijheidsprincipes niet alleen de klanttevredenheid verhogen, maar ook de algehele bedrijfsprestaties kunnen verbeteren. Want gastvrijheid is meer dan een vriendelijk gezicht aan de balie. Het is een strategie die leidt tot klantloyaliteit, positieve mond-tot-mondreclame en uiteindelijk hogere omzet. Marjon deelt praktische tips en inzichten die direct toepasbaar zijn in jouw organisatie. Als [...]

Oprechte persoonlijke aandacht

Kasteel Hoekelum Edeseweg 124, Bennekom, Nederland

Empathie, begrip en oprechte persoonlijke aandacht zijn de belangrijkste dimensies van gastvrijheid en niet altijd vanzelfsprekend wanneer de stress oploopt. Tijdens deze masterclass leer je welke impact oprechte persoonlijke aandacht op jouw gast (intern of extern) heeft en hoe je toch gastvrij blijft in stressvolle situaties. Ervaar je ook dat échte aandacht steeds schaarser wordt? Door de drukte, technologie en constante stroom van informatie verliezen we vaak de verbinding met elkaar. Dit maakt ons [...]

Ga naar de bovenkant