Gastvrijheid versus klantgerichtheid
In deze aflevering gaat Sannah de Brouwer in gesprek met Laura de la Mar over de horeca. Ook bespreken zij het verschil tussen klantgerichtheid en gastvrijheid. Laura de la Mar zet zich in als een gepassioneerde gastvrijheidsstrijder, met als doel mensen bewust te maken van de kracht van gastvrijheid. Haar missie omvat het helpen van individuen en organisaties bij het creëren van gastvrije teams en bedrijven.
Ook praten we in deze aflevering over:
- Hoe laat je gastvrijheid groeien binnen je bedrijf.
- We overschatten onszelf op gastvrijheid, dus hoe worden we daar bewust van?
- Wat is gastvrij leiderschap? En kan je gastvrij leiderschap aanleren?
- Waar begin je?
Wil jij verder praten over het thema? Of heb jij een vraag, verhaal of voorbeeld voor een volgende aflevering van onze podcast? Neem dan contact met ons op.
Gerelateerde berichten
Ken jij de Gastvrijheid in Bedrijf Community al?
- Elke dag nieuwe inspiratie, ideeën en inzichten op het platform
- Vergroot je netwerk met >200 gastvrijheidsleiders uit allerlei branches
- Toegang tot de online Hospitality Academy met >200 e-learning lessen & DIY tools
- Online live sessies en Hospitality Talks volgen en terugkijken