Onze referenties

Trots

Op deze pagina vind je referenties en verhalen van onze opdrachtgevers die niet alleen een beeld geven van onze veelzijdigheid, maar ook jou inspireren in jouw ambitie om gastvrijheid te vergroten en gastvrije culturen te creëren waar iedereen zich welkom voelt. We zijn trots op al onze honderden opdrachtgevers die we mogen helpen in hun gastvrijheidsreis. Gastvrijheid in Bedrijf levert op maat gemaakte gastvrijheidsprogramma’s in alle denkbare branches en voor (mega)grote organisaties en kleine bedrijven, in Nederland én daar buiten. Wij trainen in de retail, leisure, zorg, facilitaire en dienstverlenende organisaties, evenals bij de overheid en in het onderwijs.

Wil jij ook een gastvrije organisatie creëren? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. Wij helpen om jouw gastvrijheidsdoelstellingen te bereiken.

Ben je klaar om je te laten inspireren door onze opdrachtgevers? Klik dan snel door.

Persoonlijke aanbevelingen

“Een hele inspirerende omgeving om goede ideeën op te doen en als een plek om medestanders te vinden. Het is fijn om daar ideeën van andere mensen ook te lezen en daar weer mee aan de slag te gaan.”

Hospitality Talk Prinses Maxima sprekers

Esther Fijnekam
Contractmanager
Prinses Maxima Centrum

“Laura kennen we als een gepassioneerde spreker die inlevingsvermogen combineert met daadkracht. Bij onze missie om gastvrijheid te versterken in het Radboudumc sloot haar aanpak naadloos aan op onze wensen. Haar kennis, gedrevenheid en enthousiasme hebben ons geïnspireerd en gemaakt dat de organisatie in beweging is gekomen.”

Miriam van Beek
Manager gastvrijheid en vrijwilligers
Radboudumc

“Een boeiende en leerrijke voordracht. Of je nu al jaren gastheer of gastvrouw bent of net van start gaat; je leert altijd bij. Het is
geen verkoopverhaal maar je krijgt handvaten waar je direct mee aan de slag kunt in de praktijk met je gasten maar ook binnen
je team. ”

Isabel Stragier
Manager marketing & communicatie
Gastvrij Zeeuws-Vlaanderen

Commercieel

Zorg en Welzijn

Facilitair

(Semi-)overheid

Onderwijs

Woningcorporatie

Gastvrijheid in Bedrijf methode
Duurzaam verbeteren

De Gastvrijheid in Bedrijf Methode

Hoe zorg je dat je gastvrijheid duurzaam verbetert? Dat je niet even een opleving hebt na een gastvrijheidstraining en vervolgens weer overnieuw kunt beginnen? Hoe zorg je dat je stap voor stap meer gastvrij wordt en de best practice wordt in jouw branche? Waar begin je en hoe krijg je alle collega’s mee?

Het antwoord op deze vraag is wat ons de afgelopen 16+ jaar heeft bezig gehouden. Het antwoord is complexer dan veel mensen denken. Vaak wordt een gastvrijheidstraining als heilige graal ingezet en valt de “oplossing” op lange termijn echt tegen. Helaas, gastvrijheidstrainingen hebben maar beperkt effect. Gelukkig hebben wij een methode ontwikkeld met impact op de lange termijn.

Het geheim voor succes is gastvrijheid onderdeel maken van de dagelijkse praktijk. Dan kan je het altijd nog onderhouden met een inspiratiesessie of training, maar is het fundament stevig genoeg. Wij helpen je daar graag bij en met liefde. Want we maken je bedrijf niet alleen succesvoller, we maken de wereld er stiekem ook wat mooier, menselijker en gelukkiger door.