Training Uitdagingen in gastvrijheid
Gastvrij grenzen stellen, ‘nee’ verkopen en omgaan met uitdagende situaties.
Als Gastvrijheid expert weet jij wat je moet doen om de gast zich op z’n gemak te stellen en hoe je de gastvrijheidsbeleving kunt versterken. Echter zijn er ook situaties waarin dat een uitdaging kan zijn. Misschien herken je dit wel; er zijn afspraken gemaakt op je werk waardoor je nee moet verkopen aan de gast. De ervaring leert dat het niet altijd gemakkelijk is om nee te moeten verkopen en tegelijkertijd gastvrij te blijven.
“Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.” – Maya Angelou
Over de training Uitdagingen in gastvrijheid
Soort training
Incompany training
Groepsgrootte
4 tot 12 deelnemers
Tijdsduur
1-2 dagdelen (van 3 uur)
Voor wie is deze training?
De training is geschikt voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. We bieden trainingen aan in diverse branches en op diverse niveaus, van beginners tot ervaren experts. Er is ook geen vooropleiding nodig. Of je nu junior medewerker bent die aan het begin van het carrière pad staat of een senior verkoper die zichzelf al heeft bewezen, deze training biedt waardevolle inzichten voor iedereen. Of je nu werkt in de detailhandel, retail of automotive of zorg, de training interne gastvrijheid is een must voor iedereen!
Kortom, we bieden deze training aan in diverse branches en op diverse niveaus.
Enige basiskennis over gastvrijheid is prettig, maar niet verplicht. Er is geen vooropleiding nodig. Wel is het prettig als je basiskennis hebt over gastvrijheid.
Dat kan je bijvoorbeeld doen door de basistraining “het geheim van gastvrijheid” te volgen of het boek “Het geheim van gastvrijheid” te lezen.
Praktisch
- Dit is een incompany training, die we op maat maken voor jouw team of afdeling
- De training is geschikt voor 4 tot 12 deelnemers
- De training duurt 3 uur
- Er is geen huiswerk of voorbereiding nodig
- Neem contact met ons op voor een offerte op maat
- De training kan in het Nederlands, Engels, Duits of Spaans verzorgd worden
Voorafgaand aan de training
- Bieden we een voorbereidende co-creatie sessie met de trainer om de training samen op maat te maken.
- Kunnen we een digitale intake voor alle deelnemers organiseren om hun wensen aan te geven.
Na de training
Ik schrijf ons team of afdeling in
Wat je als bonus krijgt?
Een boeiende en leerrijke voordracht. Of je nu al jaren gastheer of gastvrouw bent of net van start gaat; je leert altijd bij. Het is geen verkoopverhaal maar je krijgt handvaten waar je direct mee aan de slag kunt in de praktijk met je gasten maar ook binnen je team.
Waarom kies je voor deze training?
Deskundige trainers
Onze ervaren en gepassioneerde professionals staan klaar om jou te begeleiden in jouw groeiproces tot een ware gastvrijheidsexpert.
Praktijkgerichte benadering
Wij geloven in leren door te doen. We behandelen casussen uit jouw eigen praktijk, zodat je het geleerde direct kunt toepassen in jouw dagelijkse werkzaamheden.
100% Inspiratie gegarandeerd
Laat je inspireren door concrete voorbeelden uit andere organisaties. Praktische tips en verdiepende inzichten die je direct toepast in de praktijk. Onze sessies zijn leuk, luchtig, interactief en afwisselend.
Maatwerk
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, en daarom maken we de training in co-creatie op maat aan jouw wensen en behoeften.