Vaardigheden & praktijk

Training: “Omgaan met ongewenst gedrag en verbale agressie”

Iedereen heeft wel eens te maken gehad met klanten die over je grens gaan.

Misschien hebben ze je beledigd, gedroegen ze zich lomp of gaven ze je een blik waardoor je je ongemakkelijk voelde. Hoe ver kan en mag een klant gaan? Is de klant altijd koning? Hoe ga je om met agressie of fysiek geweld? Om hier inzicht in te geven en je concrete handvatten te bieden hebben wij de training omgaan met ongewenst gedrag en verbale agressie ontwikkeld.

Gedrag en verbale agressie

“Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.” – Maya Angelou

Over de training Het geheim van gastvrijheid

Soort training
Incompany training

Groepsgrootte
4 tot 12 deelnemers

Tijdsduur
1-2 dagdelen (van 3 uur)

Voor wie is deze training?

De training is geschikt voor iedereen die in contact staat met (interne- en externe) gasten en klanten. We bieden trainingen aan in diverse branches en op diverse niveaus, van beginners tot ervaren experts. Er is ook geen vooropleiding nodig. Of je nu junior medewerker bent die aan het begin van het carrière pad staat of een senior verkoper die zichzelf al heeft bewezen, deze training biedt waardevolle inzichten voor iedereen. Of je nu werkt in de detailhandel, retail of automotive of zorg, de training interne gastvrijheid is een must voor iedereen!  

Kortom, we bieden deze training aan in diverse branches en op diverse niveaus. 

Enige basiskennis over gastvrijheid is prettig, maar niet verplicht. Er is geen vooropleiding nodig. Wel is het prettig als je basiskennis hebt over gastvrijheid. 

Dat kan je bijvoorbeeld doen door de basistraining “het geheim van gastvrijheidte volgen of het boek “Het geheim van gastvrijheid” te lezen. 

Praktisch 

  • Dit is een incompany training, die we op maat maken voor jouw team of afdeling
  • De training is geschikt voor 4 tot 12 deelnemers
  • De training duurt 3 uur
  • Er is geen huiswerk of voorbereiding nodig
  • Neem contact met ons op voor een offerte op maat
  • De training kan in het Nederlands, Engels, Duits of Spaans verzorgd worden

Voorafgaand aan de training

  • Bieden we een voorbereidende co-creatie sessie met de trainer om de training samen op maat te maken.
  • Kunnen we een digitale intake voor alle deelnemers organiseren om hun wensen aan te geven.

Na de training

  • Ben je je meer bewust van gastvrij gedrag

  • Heb je een gastgerichte mindset

  • Krijg je handvatten hoe je omgaat met agressie.

  • Ben je geïnspireerd geraakt en gemotiveerd om bewuster gastvrij gedrag te laten zien

  • Heb je een lading praktische op zak waarmee je de gastvrijheid binnen jouw bedrijf kunt versterken

  • Ontvang je een bewijs van deelname

Waarom kies je voor deze training?

Gastvrijheid in Bedrijf

Deskundige trainers

Onze ervaren en gepassioneerde professionals staan klaar om jou te begeleiden in jouw groeiproces tot een ware gastvrijheidsexpert.

Praktijkgerichte benadering

Wij geloven in leren door te doen. We behandelen casussen uit jouw eigen praktijk, zodat je het geleerde direct kunt toepassen in jouw dagelijkse werkzaamheden.

100% Inspiratie gegarandeerd

Laat je inspireren door concrete voorbeelden uit andere organisaties. Praktische tips en verdiepende inzichten die je direct toepast in de praktijk. Onze sessies zijn leuk, luchtig, interactief en afwisselend.

Maatwerk

Geen enkel bedrijf is hetzelfde, en daarom maken we de training in co-creatie op maat aan jouw wensen en behoeften.

Ik schrijf ons team of afdeling in

Toestemming algemene voorwaarden *
Inspiratie e-mails ontvangen

Wat je als bonus krijgt?

  • Digitale intake voor de deelnemer om wensen aan te geven (optie).

  • Gratis toegang tot de Gastvrijheid in Bedrijf Community voor de coachee, tot 3 maanden na het programma.

  • Diverse giveaways, zoals een notitieboekje, pen en hand-outs.
  • Checklist/challenges om het geleerde in de praktijk te brengen.

  • Toegang tot een online omgeving met presentaties, hand-outs en naslagmateriaal.

Een boeiende en leerrijke voordracht. Of je nu al jaren gastheer of gastvrouw bent of net van start gaat; je leert altijd bij. Het is geen verkoopverhaal maar je krijgt handvaten waar je direct mee aan de slag kunt in de praktijk met je gasten maar ook binnen je team.

Isabel Stragier, Gastvrij Zeeuws-Vlaanderen