Oprechte persoonlijke aandacht
Ervaar je ook dat échte aandacht steeds schaarser wordt?
Door de drukte, technologie en constante stroom van informatie verliezen we vaak de verbinding met elkaar. Dit maakt ons eenzamer en minder gelukkig. Oprechte aandacht is de sleutel tot gastvrijheid en goede relaties, maar hoe geef je die in deze snelle wereld?
Ontdek de kracht van OPA (Oprechte Persoonlijke Aandacht) in deze inspirerende en praktische training.
In deze eendaagse training leer je de kunst van écht luisteren, krachtige vragen stellen en diepgaande verbinding maken met anderen.
Over de training Oprechte persoonlijke aandacht
Soort training
Incompany training
Groepsgrootte
4 tot 12 deelnemers
Tijdsduur
1-2 dagdelen (van 3 uur)
Deze training is voor iedereen die:
- Zichzelf wil ontwikkelen en zijn impact wil vergroten
- Betere relaties wil opbouwen met klanten, collega’s en familie
- Effectiever wil communiceren en samenwerken
- Een positievere werkomgeving wil creëren
We bieden deze training aan in diverse branches en op diverse niveaus.
Enige basiskennis over gastvrijheid is prettig, maar niet verplicht. Er is geen vooropleiding nodig. Wel is het prettig als je basiskennis hebt over gastvrijheid.
Dat kan je bijvoorbeeld doen door de basistraining “het geheim van gastvrijheid” te volgen of het boek “Het geheim van gastvrijheid” te lezen.
Praktisch
- Dit is een incompany training, die we op maat maken voor jouw team of afdeling.
- De training is geschikt voor 4 tot 12 deelnemers
- De training duurt 3 uur
- Er is geen huiswerk of voorbereiding nodig
- Neem contact met ons op voor een offerte op maat
- De training kan in het Nederlands of Engels verzorgd worden
Voorafgaand aan de training
- Bieden we een voorbereidende co-creatie sessie met de trainer om de training samen op maat te maken.
- Kunnen we een digitale intake voor alle deelnemers organiseren om hun wensen aan te geven.
Na de training
Ik schrijf ons team of afdeling in
Wat je als bonus krijgt?
Een boeiende en leerrijke voordracht. Of je nu al jaren gastheer of gastvrouw bent of net van start gaat; je leert altijd bij. Het is geen verkoopverhaal maar je krijgt handvaten waar je direct mee aan de slag kunt in de praktijk met je gasten maar ook binnen je team.
Waarom kies je voor deze training?
Deskundige trainers
Onze ervaren en gepassioneerde professionals staan klaar om jou te begeleiden in jouw groeiproces tot een ware gastvrijheidsexpert.
Praktijkgerichte benadering
Wij geloven in leren door te doen. We behandelen casussen uit jouw eigen praktijk, zodat je het geleerde direct kunt toepassen in jouw dagelijkse werkzaamheden.
100% Inspiratie gegarandeerd
Laat je inspireren door concrete voorbeelden uit andere organisaties. Praktische tips en verdiepende inzichten die je direct toepast in de praktijk. Onze sessies zijn leuk, luchtig, interactief en afwisselend.
Maatwerk
Geen enkel bedrijf is hetzelfde, en daarom maken we de training in co-creatie op maat aan jouw wensen en behoeften.